It giet oan ..... Denemarken, Zweden en Noorwegen, 2022

27 januari 2022 - Harkema, Nederland

Na allerlei beperkende maatregelen gedurende de afgelopen 2 jaren vanwege Corona lijkt het er op dat we eindelijk in 2022 weer plannen kunnen maken voor een vakantie. Omdat we hebben besloten om voorlopig geen verre vluchten meer te maken is de keuze voor 2022 gevallen op een rondreis door Denemarken, Zweden en Noorwegen.

Zoals altijd wordt dit opnieuw geen georganiseerde reis, maar maken we een zelf in elkaar gezette rondreis. Dit doen we al jaren en bevalt uitstekend. We willen zelf de regie in handen hebben hoe onze reis eruit komt te zien.

Een paar maanden geleden kregen we onverwacht visite van kennissen van ons die enkele jaren terug naar Zweden zijn geëmigreerd. Tijdens dit bezoekje ontstond het idee om hun es een keertje in Zweden te gaan opzoeken.

Ergens in 1997 zijn we een keer naar Noorwegen gegaan en nadat we in veel Europese landen zijn geweest kunnen we zeggen dat we nergens mooiere natuurschoon hebben gezien dan in Noorwegen, dus ... het werd tijd om zeker Noorwegen te betrekken in ons nieuwe avontuur.

Kortom we gaan weer op stap met de eigen auto.